ככל שצרכנים ממשיכים למצוא דרכים חדשות להתמודד עם עומס מידע דיגיטלי, התקשורת איתם חזותית היא משב רוח. תוכן חזותי הפך לדאגה ראשונה במעלה עבור כל המשווקים – עסקים קטנים ותאגידים גדולים כאחד. משווקים משתמשים בפלטפורמות תוכן חזותי שונות, שהפופולרית שבהן היא כנראה אינסטגרם. משווקים ממנפים פוסטים אורגניים ושירות פרסום ממומן באינסטגרם.

אחת הסיבות לצמיחה המאסיבית של אינסטגרם היא שהיא מחברת אנשים באמצעות תוכן ויזואלי שמושך את תשומת לבם. כיום, אינסטגרם היא הפלטפורמה היצירתית הצומחת ביותר עם 800 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם. מאז השקתה ב-2010, לא נראה שאינסטגרם מראה סימני האטה. הערוץ מדווח בגאווה ש-60% מהמשתמשים שלו מסתמכים על הפלטפורמה שלהם כדי לחקור ולגלות מוצרים.

עם כל כך הרבה משתמשים פעילים שמקבלים מידע חזותי מדי יום, איך עסק כמו שלך יעמוד בקצב?

הפתרון טמון במודעות אינסטגרם.

למה זה קורה?

תוכן באינסטגרם יוצא לפועל. פרק זמן. אז אלא אם כן אתה יודע משהו שאנשים אחרים לא יודעים, לא תוכל לנצל את מלוא הפופולריות של הפלטפורמה מבלי להוציא מעט כסף על פרסום.

בדיוק כמו פייסבוק, זה לא מספיק רק להוריד 50 דולר ולחכות להמרות שיבואו. מה שאתה מקדם חשוב. הכתוביות שלך חשובות. הקריאה לפעולה שבה אתה משתמש חשובה, והמטרות הן הכל.

בואו נסתכל לעומק על איך אתה באמת יכול להצליח עם פרסום ממומן באינסטגרם.

בפוסט זה בבלוג תקבלו (לפחות) הבנה בסיסית של מה בעצם ממירות מודעות אינסטגרם.

בואו נתחיל עם השלב הקשה הראשון בקביעת תוכנית המשחק – קביעת המטרות של מודעות האינסטגרם שלכם.

בהתאם לעסק ולתעשייה שלך, ייתכן שהמטרה שלך היא להגביר את המודעות למותג, לשמור על מעורבות קהילתית או להניע המרות. אם אתה רוצה למשוך עוקבים חדשים, אתה צריך לייצר יותר לייקים, שיתופים ולידים. אם אתה רוצה להגדיל את הרווחים של החברה שלך, אז אתה צריך להעסיק את הקהל שלך ולטפח את מערכות היחסים האלה. לא משנה מה התוכניות שלך, ודא שהן עוזרות לך להשיג את היעדים הכוללים של הפרסום שלך.

ברגע שאתה יודע מה המטרות שלך, עליך ליצור מודעות שמשקפות זאת.

למרבה המזל, אינסטגרם מחייבת אותך לבחור יעד מודעה בתחילת התהליך, מה שמאלץ אותך לצמצם את היעדים שלך ומאפשר לך להתאים את המודעה שלך באמת לצרכים שלך. חלק מהמטרות הללו הן מודעות למותג, השפעה, תעבורה, צפיות בסרטונים, יצירת לידים ומידע.

כדאי גם לשקול כיצד פועל אלגוריתם אינסטגרם. זה עוזר לך ליצור אסטרטגיות מתאימות שעוזרות לפתח מדדי KPI ומדדים. שוב, זה ישמור אותך על המסלול מבלי לפרסם יותר מדי תוכן שלא ישיג את התוצאות שאתה רוצה.